Pink Ribbon 2007 levert €670.735,- op

29 maart 2007, 06:08

Pink Ribbon 2007

Irene van de Laar reikte vanmorgen op Sanoma’s ontbijtsessie een cheque van €670.735,- uit aan Maya Meijer, voorzitster en penningmeester van Stichting Pink Ribbon. En da’s een mooi bedrag; “Sanoma is de kurk waar onze stichting op drijft”, aldus Maya.

Stichting Pink Ribbon zet zich in voor de strijd tegen borstkanker, Sanoma Uitgevers steunt deze elk jaar met de volledige opbrengst van een speciaal hiervoor uitgegeven tijdschrift. Het tijdschrift won eerder dit jaar een Mercur voor ‘Uitgeefprestatie van het Jaar’.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Emiel Kamzol

    Gefeliciteerd…. het is een aanzienlijk mooi bedrag..


    29 maart 2007 om 06:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!