Web beïnvloedt bijna helft aankopen in 2011

25 januari 2007, 07:15

Eerder deze maand publiceerde JupiterResearch het onderzoeksrapport US Online Retail Forecast 2006-2011. Twinkle heeft een korte samenvatting en komt tot de volgende belangrijkste conclusies uit het rapport:

  • Steeds meer offline aankopen worden beïnvloed door online research. Volgens JupiterResearch zal dit de komende vijf jaar jaarlijks met 12 procent toenemen tot 40 procent in 2011.
  • Ervan uitgaande dat de groei de komende jaren op dezelfde wijze door zal zetten, zal de online verkoop 10 tot 15 procent van de totale verkopen in de VS vertegenwoordigen. Belangrijkste driver daarvoor is dat de huidige online consumenten nog meer online zal uitgeven.

Iemand toevallig het volledige rapport gelezen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!