Shumi en Shell doen het viraal

12 november 2006, 15:40

Shumi en Shell doen het viraalCoureur Michael Schumacher mag dan het internationale racecircuit hebben verlaten, hij blijft vrolijk in de schijnwerpers staan. Samen met Shell gaat hij het virale pad op. Wat gaat Schumacher doen? Drie mogelijkheden

Een interessante zet van een merk wat doorgaans niet heel veel op het virale pad doet. Ik kan me tenminste niets echt online-erigs van Shell herinneren. Ook de andere benzine-maatschappijen laten niet vaak van zich horen online. Hoe komt dat? Onwil? Onmacht? Regelgeving?

Op Youtube zijn de video’s al tienduizenden keren gezien en zijn de reacties over het algemeen erg positief. Nu is het natuurlijk wachten op Jos Verstappen of andere coureurs die hun talenten op video tentoonspreiden.

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Ronald ter Voert

    @frank: De viral is best aardig, maar ik vond het wel erg simpel. Desalniettemin leuk voor de tankende deel van de bevolking, die werd overvallen door de real man himself. Zou leuker zijn geweest als er iets meer orginaliteit in was gestopt. Vond het overall dan ook een beetje tegenvallen van een merk als Shell.


    13 november 2006 om 08:36
    Paul

    Iemand Ralph Inbar gezien?

    Het is idd niet echt spannend.


    13 november 2006 om 11:41
    Robert

    Ik vond het juist zeer origineel. En ook zeker heel grappig.

    Weet zeker dat dit een hoop bekeken gaat worden in de komende tijd.


    14 november 2006 om 07:15

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!