Mag ik je MSN?

4 oktober 2006, 04:46

Een aardige illustratie van het gebruik van ‘nieuwe media’ onder jongeren (zoals afgelopen week ook duidelijk werd uit het onderzoek van Newrulez), is het nummer ‘Mag ik je MSN’ van het r&b-duo Stiko Junior & Citton. Het nummer werd een internethit via de website PartyPeeps2000 en wordt nu uitgebracht op single en is er een videoclip (via: Young Marketing).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Edwin

    Haha,

    Soms voel ik me ouder worden als ik media consumeer. Para man!

    ^^


    4 oktober 2006 om 07:25
    BasPaauw

    Mag ik je MSN is zooo twee jaar geleden, want met een old skool telefoonnummer of alleen een e-mail adres kan je in het New Yorkse nachtleven ook al niet meer aankomen. Je moet hier een MySpace hebben om nog een beetje mee te doen.


    4 oktober 2006 om 09:35
    Joshua

    “Je moet hier een MySpace hebben om nog een beetje mee te doen.”

    Misschien handig als je wat beter leest. Het populaire PartyPeeps2000 is onder de Nederlandse “urban” jeugd de MySpace-variant.


    5 oktober 2006 om 20:18
    ;;OosterhoutDeGekste.

    Niks anders, dan ’n mooi liedje..

    Wauww!

    xxx.


    18 oktober 2006 om 20:43
    boeler_aap.

    di liedje is gewoon tan 2 spang man

    je weet zelluufff

    laerrrr,

    peaceee


    18 oktober 2006 om 20:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!