Definitieve doorbraak corporate weblogs in 2007?

14 augustus 2006, 15:54

Jim Nail, strategie & marketing directeur van Cymfony, geeft op iMedia Connection een Outlook for Corporate Blogs. Volgens Nail is 2006 het jaar van de early adoptors op het gebied van corporate blogs (met voorbeelden als Boeing, Microsoft en Hewlett-Packard). Op basis van een 5-tal indicatoren verwacht hij dat corporate blogs in 2007 definitief zullen doorbreken:

  1. Mainstream industries join the corporate blog list
  2. Corporate blogging topics are diversifying
  3. Interest in best practices continues to grow
  4. Positive results decrease the fear factor
  5. Social media can be a source of market insight

En nu we het toch over best practices hebben, MarketingSherpa heeft vandaag een case van corporate blogging voor e-commerce gepubliceerd. Het betreft de case van Ice.com die we ook op Marketingfacts al eens hebben genoemd als voorbeeld. Aanrader!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Dimitri

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaajajajaja…


    15 augustus 2006 om 11:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!