Pitchen via YouTube

1 augustus 2006, 20:21

Agency.com zit in een pitch voor broodjesverkoper Subway, en heeft op YouTube een video geplaatst van hun voorbereidingen. Zoals uit de video blijkt, zijn ze zelf al overtuigd van het virale succes van de video – en hopelijk hiermee de business. Vraag is of de comments bij de video roet in het eten gaan gooien voor dit bureau. Leuke kijk in de keuken bij Agency.com!

Via: Whatsnext

Werkzaam bij TNS Singapore als Senior Manager Interactive op het gebied van (nieuwe) media en emerging technologies. Met name gespecialiseerd in het toepassen van nieuwe onderzoeksmethoden en -technieken.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Martijn

    lang stukje saaie bedoeling, heb het halverwege maar uitgezet ….


    2 augustus 2006 om 05:20
    simone blok

    @frank,

    waarschijnlijk ben jij heel snel in dit soort dingen. Ik kwam vaak in Subway in Amersfoort (is inmiddels verdwenen) en had in het begin moeite met het concept. Was me niet helemaal duidelijk wat ik bij mijn broodje kreeg en hoe het werkte. Ik heb het vermoeden dat ik niet enige was.


    2 augustus 2006 om 07:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!