VAC: Internet Marketeers OHRA

30 juni 2006, 05:03

Internet Marketeers OHRAEindelijk weer eens een aantal interessante vacatures in de regio Arnhem! Direct writer OHRA met momenteel 750.000 verzekerden, is voor haar Internet Marketing Team op zoek naar een Internet Marketeer Direct en een Internet Marketeer Webvertising & Actiemarketing. Het Internet Marketing Team van OHRA kent een aantal doelstellingen zoals het genereren van leads en traffic via digitale kanalen, het verbeteren van de conversie in het online kanaal, het managen van de online formule/website en het laden van het OHRA merk.

Lees je dagelijks Marketingfacts, heb je een afgeronde HBO-opleiding (bij voorkeur in een commerciële richting) en minimaal vijf jaar relevante werkervaring in de e-business (bij voorkeur in grote organisaties), lees dan verder om te kijken of deze vacatures iets voor je zijn.

Internet Marketeer Direct

Het doel van deze functie is het genereren van leads en traffic naar OHRA (Internet, Callcenter, overige media) door middel van het inzetten van directe internet-marketinginstrumenten. Je houdt je o.a. bezig met:

  • verzorgen van e-mailmarketing programma’s, gepersonaliseerde aanbiedingen, nieuwsbrieven en enquêtes;
  • ontwikkelen van beleid, het regisseren en uitzetten van zowel inkomend als uitgaand e-mailverkeer;
  • adviseren over de optimale inzet van directe internet-marketinginstrumenten;
  • deelname aan campagneteams;
  • begeleiding van de uitvoering en opvolging van acties;
  • passend maken van planning binnen totale (media)planning van Marketing Services;
  • afstemmen met leadgeneratoren en andere belanghebbenden over de inzet van middelen;
  • maken van kosten/baten-analyses;
  • afstemming met database-marketing over te hanteren bestanden en selecties;
  • monitoren van de effectiviteit van de ingezette middelen;
  • leveren van een bijdrage aan de verdere ontwikkeling en visievorming tav de inzet van (internet) marketing instrumenten.

Internet Marketeer Webvertising & Actiemarketing

Het doel van deze functie is het genereren van leads en traffic naar OHRA (Internet, Callcenter, overige media) door middel van het inzetten van Webvertising & Actiemarketinginstrumenten. Je houdt je o.a. bezig met:

  • Webvertising & Actiemarketing;
  • voorbereiden, verzorgen en begeleiden van Internet-campagnes;
  • adviseren over de optimale inzet van Webvertising & Actiemarketing;
  • deelname aan campagneteams;
  • begeleiding van de uitvoering en opvolging van acties;
  • passend maken van planning binnen totale (media)planning van Marketing Services;
  • afstemmen met leadgeneratoren en andere belanghebbenden over de inzet van middelen;
  • samenwerken met netwerk van media-inkoop Internet;
  • maken van kosten/batenanalyses;
  • afstemming met databasemarketing over te hanteren bestanden en selecties;
  • monitoren van de effectiviteit van de ingezette middelen;
  • leveren van een bijdrage aan de verdere ontwikkeling en visievorming tav de inzet aan (internet) marketing instrumenten.

Voor beide functies geldt dat je wordt aangestuurd door de teammanager van het Internet Marketing Team. Ondanks deze aansturing werk je zeer zelfstandig en heb je directe afstemming met de interne klant om briefings of interne opdrachten te bespreken en met Account om de coördinatie over de verschillende acties en communicatie kanalen te bewaken. Je bent de spil tussen de interne klant (business units) en de disciplines op de Marketing Services afdeling (interne creatie, media en listmanagement) en externe leveranciers (vormgevers, reclamebureaus, pre-press en drukkerijen).

Meer informatie

Bij vragen over deze de vacatures kun je contact opnemen met Jaap Kooij, Teammanager Internet Marketing en Design a.i. via j.kooij-at-ohra.nl of kijk op www.ohra.nl.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie

10 Reacties

    pat ventura

    Hele leuke functies. Jammer dat het in de regio Arnhem is. Op zich lijkt het me te gek om daar te kunnen wonen, ware het niet dat ik net een huis heb gekocht in de regio Den Haag. En dan is Arnhem me toch net iets te ver weg.

    Overigens vind ik het wel helemaal top dat je ook doelgroepgerichte vacatures toont. Ga zo door.


    30 juni 2006 om 05:45
    maarten

    Goed bezig bij Ohra. Maar ohra=delta lloyd= kobalt?


    30 juni 2006 om 08:24
    media

    Wat bedoel je precies met je reactie Maarten?


    30 juni 2006 om 08:29
    Ronald

    ik denk Ohra=Delta Lloyd=Kobalt=Checkit=cloaking,tot vorig jaar. Sinds vorig jaar en de penalty van Google doen zij alles in eigen beheer. Of is er een ander antwoord op dit raadseltje?


    30 juni 2006 om 12:03
    media

    Het wordt er mij niet echt duidelijker op Ronald. Maarten, wat bedoel je nu eigenlijk?


    30 juni 2006 om 12:49
    Niels

    Interessante functies in een dynamische markt.

    Alleen jammer dat OHRA zich niet realiseert dat meer kandidaten getriggerd worden als ze iets vermelden over:

    – OHRA en dat wat dit bedrijf tot een aantrekkelijke werkgever maakt

    – het aanbod

    Werving kan op deze manier onbedoeld ook een pre-selectieve werking hebben. Of zou het werkgeversmerk van OHRA zo sterk zijn dat het met gemak genoeg sollicitaties binnensleept?

    @Marco: Aan de standplaats zal het in ieder geval niet liggen!


    30 juni 2006 om 17:10
    Arash

    Met Niels eens.

    In het algemeen vindt ik dat bedrijven in Nederland weinig over het aanbod vertellen. Vacatures worden vaak opgesteld alsof er een schaarste heerst aan banen. Aandacht gaat voornamenlijk naar wat ze zoeken en er wordt minimaal aandacht besteed aan wat bedrijven bieden.


    30 juni 2006 om 20:10
    maarten

    Hi,

    Late reactie, lees niet altijd alle comments. Omdat Ohra een onderdeel is van Delta Lloyd, en DL media belangen bij Kobalt heeft ondergebracht, ben ik benieuwd waarom ze zo veel ervaring in huis halen, terwijl ook Kobalt hierin forse stappen heeft gezet.


    1 juli 2006 om 04:14
    media

    Ah, duidelijk. Misschien de volgende keer wat minder kryptische reacties plaatsen zodat wij het ook nog kunnen volgen? 😉


    1 juli 2006 om 05:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!