Onderzoek naar rol van weblogs in marketing

7 juni 2006, 03:57

BlogResearch en QuoVide zijn een gezamenlijk onderzoek gestart naar het gebruik en de stand van zaken van Word of Mouth Marketing in Nederland. We kijken daarbij hoe de marketeer Word of Mouth gebruikt, maar ook wat de rol van de blogger hierin is. Een deel van het onderzoek bestaat uit een online enquete voor zowel marketeers als bloggers. Deelnemers aan het onderzoek ontvangen een rapport met de resultaten.

Alvast dank voor jullie medewerking!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    daan

    “Word of Mouth is de handeling waarmee een consument informatie met een marketingwaarde creëert en/of distribueert naar andere consumenten.”

    Zijn er communicatiebureaus die dit soort zinnen schrijven? En dan spreken over mond Op mond reclame alsof bloggen om tongzoenen gaat?

    Treurig


    7 juni 2006 om 07:10
    Mark de Kock

    Ben zowel blogger als marketeer… 🙂 Toch maar twee keer invullen 🙂


    7 juni 2006 om 11:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!