LB Icon/Lost Boys fuseert met Framfab

31 mei 2006, 04:03

De aandeelhouders van het Zweedse Framfab hebben gisteren ingestemd met de fusie van hun bedrijf met LB Icon/Lost Boys. Na de fusie tussen LB Icon en Framfab ontstaat een bedrijf met een omzet van zo’n 150 miljoen euro, 1.200 werknemers in 9 landen en een beurswaarde van 323 miljoen euro. Red Valley, het beleggingsvehikel van de familie van Lost Boys-oprichter Michiel Mol, wordt met een belang van 24,2% verreweg de grootste aandeelhouder in de nieuwe onderneming.

Stond Michiel Mol eigenlijk al in het lijstje van internetmiljonairs?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!