‘The Da Vinci Code Trail’ op het congres Games & Marketing in Mediaplaza

3 mei 2006, 13:35

Media Plaza organiseert op 7 juni ‘Games, de G in de marketingmix’, een congres over games en marketing. Een van de sprekers is Martin Lundin van Sony Ericsson die over de online-game ‘The Da Vinci Code Trail’ komt spreken. Deelnemers aan dit congres krijgen achtergrondinformatie over de ontwikkeling en effectiviteit van deze game als marketinginstrument.

Andere sprekers zijn onder meer Mike Parsons managing partner van Tribal/DDB die een overzicht zal geven van games in advertising campagnes en Eric Clemenceau de vice president van Massive Incorporated die toepasbaarheid en meetbaarheid van in-game advertising zal illustreren.

Het dagvoorzitterschap is in handen van Jeroen de Bakker van Tequila.

Antoinette Hoes is interactive strategy director & managing partner bij Leylines, een onafhankelijk bureau voor interactieve strategie & online PR en mediainzet. Ze geeft cursussen new media management bij het Post HBO programma van het Centrum voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij is geïnteresseerd in online communities & what makes them tick, games, AI en alle mogelijke mooie manieren van online met klanten interacteren. Leylines helpt organisaties en merken hun doelstellingen te realiseren met het inzetten van: Interactieve strategie Geintegreerde interactieve media en middelenstrategie Mediaplanning & Media-inkoop Online PR & seeding Campagne Management & Optimalisatie "We're in an information economy. They teach you that at school. What they don't tell you is that it is impossible to move, to live, to operate at any level without leaving traces, bits, seemingly meaningless fragments of personal information. Fragments that can be retrieved, amplified." (Gibson, 1988: 30)

Categorie
Tags

5 Reacties

    media

    Leuk! Ik neem aan dat er ook een verslagje op marketingfacts komt van dit event?


    3 mei 2006 om 13:58
    amsterdamant

    Zeker & ik geloof dat Gerrit Aikema (van Mediaplaza) ook nog aan het kijken was of hij er nog wat actiever bloggers bij kon betrekken. dus wie weet komt hij wel bij eventblogs uit 😉


    3 mei 2006 om 14:15
    Eduys

    Wil je meer weten en zien over de story behind ‘The Da Vinci Code Trail’ die wereldwijd is uitgerold (USA uitgezonderd), kijk dan op ons blog Media Catalyst.


    3 mei 2006 om 17:31
    Evita

    heeft er iemand een verslag van dit congres en van de uitkomsten. ik ben een essay aan het schrijven over games als marketingcommunicatiemiddel…

    Heeft er iemand nog input of meningen? Kan games, de G in de marketingmix worden? waarom wel/waarom niet?


    19 mei 2006 om 08:50
    Floris

    Het congres is op 7 juni, dus ik denk dat je op het verslag nog even moet wachten 😉


    19 mei 2006 om 09:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!