• E-mail
    wordt gesponsord door

15 redenen waarom jij bij het Copernica Summit aanwezig moet zijn! #ADV

15 redenen waarom jij bij het Copernica Summit aanwezig moet zijn! #ADV

Paul Midgen, voormalig verantwoordelijke Hotmail.com, en e-mailmarketingexpert Jordie van Rijn verzorgen keynotes op het Copernica Summit ... en nog 13 redenen waarom je het hét jaarlijkse e-mailmarketingevent niet mag missen. 

  1. Copernica-CTO Emiel Bruijntjes presenteert de nieuwste Copernica-producten.
  2. Ontmoet ruim 800 marketeers en hoor de laatste trends en ontwikkelingen op e-mailmarketinggebied.
  3. Neckermann-CEO Bob Nijk vertelt hoe zij lead marketing inzetten om het gedrag van klanten te analyseren en te waarderen. Op basis van deze gegevens zet Neckermann klantgerichte acties op.
  4. David Hellendoorn, online marketing bij ANWB Golf, legt uit hoe zij succesvol geo-targeting inzetten om de e-mailcommunicatie nog relevanter te maken voor de ontvanger.
  5. E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn frist de manieren van succesvol testen op en laat zien hoe je meer conversie behaalt uit e-mailmarketing;
  6. Paul Midgen (oud-verantwoordelijke Hotmail.com) legt uit hoe ISP’s dagelijks 204 miljard e-mails classificeren als relevant of als spam.
  7. Hoor tijdens de speciale e-maildeliverability-ochtend hoe het optimaliseren van de deliverabilty direct invloed heeft op e-mailmarketingresultaten én de behaalde omzet uit het e-mailkanaal.
  8. Zakaria Amlal verzorgt een inspirerende keynote waar hij thema’s als marketing automation, big data en het verrijken van klantgegevens niet ongemoeid laat.
  9. Maak zelf een keuze uit ruim vijftien kennissessies. Cases, masterclasses over marketing automation, sessies specifiek voor webwinkeliers, geavanceerde e-mailmarketingtoepassingen, het is er allemaal.
  10. Pim van Wetten, digital marketing bij OMRON, gaat in op hoe zij voor verschillende persona’s een customer journey hebben ingericht en de (toekomstige) klant daarin begeleidt.
  11. Laat je in sneltreinvaart door Willem van der Steen bijpraten in wat prestatiegerichte e-mailmarketingcampagnes voor je kunnen betekenen.
  12. Hoor wie Copernica-partner van het jaar is en wie de beste nieuwkomer is.
  13. Remco de Jong legt uit hoe je voor producten in het hogere prijssegment succesvol een verkoop lifecycle opzet en daarop inspeelt met e-mailmarketing.
  14. Hadden we al gezegd dat genomineerd dagvoorzitter van het jaar Ronnie Overgoor het Copernica Summit presenteert?
  15. Omdat je een gratis kaartje ontvangt als je een bericht stuurt naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Meld je vandaag aan, want de toegang is beperkt.

Heb je interesse en ben je géén gebruiker van Copernica, stuur dan even een e-mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) en ontvang een toegangscode ter waarde van 75 euro. 


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.