Betaal jij liever voor nieuws of tolereer je advertenties?

Betaal jij liever voor nieuws of tolereer je advertenties?

Hoe komt het dat nieuwkomer Blendle mensen wél zo ver krijgt om te betalen voor nieuws? En hoe houdt oudgediende NU.nl zich al 15 jaar staande de online jungle? Bij de laatste bijeenkomst van de Social Media Club Den Haag gaven deze twee partijen een presentatie over hoe online nieuws écht andere koek is dan het krantje bij de koffie.


Online advertising
E-business
Mobile marketing
  • 0
  • 2279
  • -
  • -
  • -
  • -
White paper: Mobiele e-mail marketing #ADV


E-Commerce
  • 0
  • 1959
  • -
  • -
  • -
  • -

White paper: Mobiele e-mail marketing #ADV

Als mensen veel tijd besteden op smartphones en tablets, hoe ervaren ze dan je e-mailings? Nemen ze daar nog tijd voor? En hoe zit het met het klikgedrag; klikken ze nog wel door? Hoe ziet de website eruit op een mobiel apparaat en sluit die aan bij je e-mailberichten? Tijd om de  mobiele e-mail marketing strategie te optimaliseren. Met dit white paper helpen we je de juiste keuzes te maken.

Download het white paper

4 conversie-optimalisatietips voor e-commerce, zo goed dat ze verboden zouden moeten worden

4 conversie-optimalisatietips voor e-commerce, zo goed dat ze verboden zouden moeten worden

Vorige maand werd bekend gemaakt dat het in de UK per direct verboden is om producten automatisch toe te voegen aan de winkelwagen van een bezoeker. Bijvoorbeeld een goedkoop onderhoudspakket of een betaalde verlenging van de garantieperiode. Met deze wetgeving is de UK pionier in het verbieden van dark patternsuser interfaces ontworpen om bezoekers te misleiden. Nu is 'misleiden' voor sommige kleine trucs een overtrokken term, maar het doel van deze toepassingen is duidelijk: ze zijn allemaal bedoeld om meer omzet te halen uit koopgrage klanten.


Online advertising
E-Commerce
  • 12
  • 3096
  • -
  • -
  • -
  • -
Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

De eerste editie van het nieuwe seizoen van Online Tuesday stond in het teken van hoe online, social en mobile de tv-ervaring kunnen verrijken en verlengen. Met de nieuwe mogelijkheden kunnen kijkers meedoen en meebepalen wat er op tv gebeurt. Wat zijn de mogelijkheden? En 'what's in' voor de zenders en adverteerders? 


Mobile marketing
Online video
  • 0
  • 2865
  • -
  • -
  • -
  • -
Nieuw! BUX

Nieuw! BUX

BUX is een trading app, maar dan leuk: BUX maakt handelen op de beurs makkelijker en toegankelijker dan ooit. Daarom besteden we vandaag in de categorie 'Nieuw' aandacht aan deze app, die beleggen leuk zal maken!


E-business
Usability & Design
  • 0
  • 2638
  • -
  • -
  • -
  • -
90 procent van de leads wordt nooit geclosed - wat doe jij hieraan?

90 procent van de leads wordt nooit geclosed - wat doe jij hieraan?

Wat gaat er de laatste jaren toch mis met marketing? Vrijwel iedere organisatie kampt met dalende conversiecijfers. De leads komen wel binnen, maar aan het eind van de rit blijven er steeds minder klanten over. Dan kun je twee dingen doen: of nog meer leads genereren, of de conversie verhogen. Wat is er nodig als je kiest voor de tweede optie? 


E-mail marketing
E-Commerce
  • 0
  • 3755
  • -
  • -
  • -
  • -
Leer je klanten, collega’s en anderen overtuigen! #adv

Leer je klanten, collega’s en anderen overtuigen! #adv

'Overtuigingskracht' is grotendeels 'techniek'. Het is dus te leren! Experts ontdekken steeds meer mechanismen die leiden tot 'automatische volgzaamheid'. Mensen denken niet meer na, ze geloven u op uw woord.

Dr. Robert Cialdini is dé wereldwijde autoriteit op het gebied van beïnvloeden en overtuigen'. Hij komt voor het exclusieve seminar De psychologie van het overtuigen van DenkProducties naar Nederland. Robert Cialdini deelt het podium met Ben Tiggelaar, Jim Stolze, Jos Burgers, Remco Claassen, Pacelle van Goethem en anderen. Een fenomenale lineup!


Usability & Design
  • 0
  • 2259
  • -
  • -
  • -
  • -
Content mapping in b2b: 3 belangrijke aandachtspunten

Content mapping in b2b: 3 belangrijke aandachtspunten

We beseffen steeds meer dat contentmarketing de manier is om jezelf als thought leader te profileren, leads te generen én te nurturen en uiteindelijk meer betalende klanten te winnen. Jammer genoeg is er echter bij veel organisaties die met contentmarketing aan de slag gaan, geen sprake van een doordachte strategie. Vaak worden er whitepapers, artikelen en eBooks gemaakt, maar blijkt de content niet voldoende afgestemd te zijn op koper en het koopproces. Hierdoor wordt de content, waar vaak veel tijd en moeite in is gestoken, niet bekeken en is alle moeite voor niets geweest. Door het maken van een ‘content map’ breng je de belangrijke momenten uit het koopproces in kaart. Nu kun je de juiste content op het juiste moment van het koopproces aanbieden. 


E-business
Online PR & Branding
  • 0
  • 3308
  • -
  • -
  • -
  • -
Specials en dossiers