Jasper Suyk (fotograaf): “Bekende mensen fotograferen vind ik cool”

Jasper Suyk (fotograaf): “Bekende mensen fotograferen vind ik cool”

Fotograaf Jasper Suyk kreeg al veel bekende mensen voor zijn camera, van modellen en atleten tot artiesten. Hij begon zijn carrière in Egypte in 2007, toen hij tijdens de kerstvakantie een passie ontdekte voor fotografie. Suyk studeerde aan de Academie voor Art Direction in Amsterdam en haalt hier zijn kracht uit bij het fotograferen.


Online video
Usability & Design
  • 0
  • 1172
  • -
  • -
  • -
  • -
Mobile advertising gaat (eindelijk) hard

Mobile advertising gaat (eindelijk) hard

De omzet in display advertising is voor het eerst sinds de economische crisis met dubbele cijfers gestegen. Deze vorm van online adverteren groeide het eerste halfjaar van 2014 met 16 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2013. Binnen display is mobile met een groei van 72 procent het snelstgroeiende medium en daarmee breekt het definitief door. Dit blijkt uit de Online Ad Spend Study over de eerste helft van 2014, uitgevoerd door Deloitte in opdracht van IAB Nederland.


Online advertising
Mobile marketing
  • 0
  • 1938
  • -
  • -
  • -
  • -
Ger Baron (CTO Amsterdam): hoe een stad technologische innovatie omarmt

Ger Baron (CTO Amsterdam): hoe een stad technologische innovatie omarmt

In Amerika bestaan dit soort functies al langer, maar in Nederland is het een unicum: een chief technology officer (CTO) van een stad. Ger Baron is inmiddels vijf maanden CTO van Amsterdam. Met een klein team, vijf à zes mensen, krijgt hij anderhalf jaar de tijd om te onderzoeken wat de stad Amsterdam kan en moet met de technologische innovatie die op ons af komt. Een mooi voorbeeld is verlichting. “We zijn in Amsterdam bijvoorbeeld bezig hoe we de straatverlichting slimmer kunnen maken. Niet alleen LED-verlichting toepassen, maar ook verlichting dimmen of juist harder zetten. Wat ik dan doe is kijken wat voor mogelijkheden er zijn. Hoe kunnen we daarmee experimenteren? En kunnen we in plaats van beleid maken voor de komende 10 jaar, het prototypen introduceren. Proberen, leren en snel aanpassen.”


Usability & Design
E-Commerce
  • 0
  • 1991
  • -
  • -
  • -
  • -
Eventverslag: ContentClub #CC05: De ROI van contentmarketing

Eventverslag: ContentClub #CC05: De ROI van contentmarketing

De volgende Content Club staat alweer op de rol. Hoogste tijd dus voor een verslag van de 5de Club-avond van Content Club Nederland. Deze vijfde editie vond plaats bij locatiepartner Regardz Nieuwe Buitensociëteit in Zwolle, want zoals beloofd: we zijn dit jaar on tour door Nederland! Het thema: de ROI van contentmarketing. Want wat levert contentmarketing nu op? Daarover waren de meningen verdeeld, bleek uit de bijdragen van Marco van Davenhorst van Deli XL, Annelies Houtzagers van KPN en Kees Klomp van True Ideas.


Social media marketing
Online PR & Branding
  • 0
  • 1712
  • -
  • -
  • -
  • -
White paper: Mobiele e-mail marketing #ADV


E-Commerce
  • 0
  • 2137
  • -
  • -
  • -
  • -

White paper: Mobiele e-mail marketing #ADV

Als mensen veel tijd besteden op smartphones en tablets, hoe ervaren ze dan je e-mailings? Nemen ze daar nog tijd voor? En hoe zit het met het klikgedrag; klikken ze nog wel door? Hoe ziet de website eruit op een mobiel apparaat en sluit die aan bij je e-mailberichten? Tijd om de  mobiele e-mail marketing strategie te optimaliseren. Met dit white paper helpen we je de juiste keuzes te maken.

Download het white paper

Recruitment: bedrijven reageren vaker en sneller op een vraag via Facebook

Recruitment: bedrijven reageren vaker en sneller op een vraag via Facebook

Vorig jaar schreven we hier over het feit dat Facebook een steeds belangrijkere plek in nam in het recruitmentlandschap. Het aantal Facebook fanpages nam toe en het aantal internationale bedrijven met een Nederlandse fanpage nam nog harder toe. Wel had meer dan 1 op de 3 (36 procent) van de organisaties moeite met het beantwoorden van een serieuze vraag. Dit jaar is dat iets gedaald en is 31 procent van de vragen die wij vanuit Digitaal-Werven aan organisaties stelde onbeantwoord gebleven. 


Social media marketing
Customer service
  • 0
  • 2408
  • -
  • -
  • -
  • -
Betaal jij liever voor nieuws of tolereer je advertenties?

Betaal jij liever voor nieuws of tolereer je advertenties?

Hoe komt het dat nieuwkomer Blendle mensen wél zo ver krijgt om te betalen voor nieuws? En hoe houdt oudgediende NU.nl zich al 15 jaar staande de online jungle? Bij de laatste bijeenkomst van de Social Media Club Den Haag gaven deze twee partijen een presentatie over hoe online nieuws écht andere koek is dan het krantje bij de koffie.


Online advertising
E-business
Mobile marketing
  • 0
  • 4663
  • -
  • -
  • -
  • -
4 conversie-optimalisatietips voor e-commerce, zo goed dat ze verboden zouden moeten worden

4 conversie-optimalisatietips voor e-commerce, zo goed dat ze verboden zouden moeten worden

Vorige maand werd bekend gemaakt dat het in de UK per direct verboden is om producten automatisch toe te voegen aan de winkelwagen van een bezoeker. Bijvoorbeeld een goedkoop onderhoudspakket of een betaalde verlenging van de garantieperiode. Met deze wetgeving is de UK pionier in het verbieden van dark patternsuser interfaces ontworpen om bezoekers te misleiden. Nu is 'misleiden' voor sommige kleine trucs een overtrokken term, maar het doel van deze toepassingen is duidelijk: ze zijn allemaal bedoeld om meer omzet te halen uit koopgrage klanten.


Online advertising
E-Commerce
  • 20
  • 5212
  • -
  • -
  • -
  • -
Specials en dossiers